Monday, December 9, 2013

ARKADAŞLAR İHTİYACIMIZ OLAN ŞEY SEMPATİ...














arkadaslar ihtiyacimiz olan sey sempati 1

Kalbini, önce ailesine, sonra sevmeyi bilenlere gönderirken:))











Nadir Kuş..


Nadir Kuş bu şarkıyı benim için söylemiş sanki. 


Biliyorum; Ben Olmalıydım-5 konu başlıklı yazımda da kullanmıştım bu klibi. Ama dinlemekten çoook keyif aldığım bir parça. Çocukluk yıllarımdan beri çok severim, o yumuşacık 'dünyada herkese yetecek kadar sevgi yok, ihtiyacımız olan şey sempati' diyen sesi..





Şimdi, bu gece yatağına çıktığında, 


ve kapını sürgüleyip kilitlediğinde,


dışarı da, soğukta ve karanlıkta olanları düşün.


çünkü bu dünyada herkese yetecek kadar sevgi yok..


 


Arkadaşlar; ihtiyacımız olan şey sempati.


çünkü herkese yetecek kadar sevgi yok..


 


Şimdi, dünyanın yarısı öbür yarısından nefret ediyor.


ve yarısı bütün yiyeceğe sahip.


ve yarısı öylece yatıp sessizce açlıktan ölüyor.


çünkü bu dünyada herkese yetecek kadar sevgi yok..


 


Arkadaşlar, ihtiyacımız olan şey sempati.


Çünkü herkese yetecek kadar sevgi yok..


Çeviri: netten







Şimdi siz benim hatırım için bir kez daha dinleyin. Biraz meşgulüm yine..




Ve ihtiyacımız olan tek şey sadece sempati değil; inanç, itikat, hoşgörü, anlayış, vicdan, yardımseverlik, paylaşım, sadakat, çalışkanlık, minnet, merhamet vb... şeyler olduğunu hatırdan çıkarmamak.. 






Kısaca; İnsan olduğumuzu, bu hayata sadece bir kez gelip, bir kez terk edeceğimizi bilerek; sevmek, sevmek, sevmek..


Çünkü sevgi her şey demek..



  











arkadaslar ihtiyacimiz olan sey sempati 2

Netten..Teşekkürlerimi sunarım..



No comments:

Post a Comment