Saturday, February 1, 2014

inci alanay

Merhabalar degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Bugunku makalemiz inci alanay.


iyi  akşamlar dostlar.sakin huzurlu ve sıcacık bir evden sizlere selam ve sevgilerimi yolluyorum.sizlere bu akşam güzel arkadaşım gülayın 


"MEKTUP ARKADAŞIM OLMAK İSTER MİSİN ??" başlıklı yazısından ve isteğinden haberdar etmek istedim.ilk okuduğumda tamam ben varım diyecek kadar hoşuma gidip heyecanlandırdı beni.zira mektup yazmayı da almayı da severim.mektup yazmak karşılıklı çabadır,resim yapmak gibi,şiir yazmak gibi titizlik,içtenlik  ve özen ister.değerlidir mektuplar ve de özgündür.size özeldir ve iyi hissettirir. Belki de, bizde, mektuplar saklanmadığı, önemsenmediği ve en acısı, yanıtlanmadığı için bu yazı türü gelişmemiştir. hala mektuplaştığım arkadaşlarım var.öğrencilerimden de alıyorum sık sık:)







inci alanay 1



inci alanay 2






şimdilerde ara sıra  ama önceden çocuklarımda çok yazardı.hatta çok özenir süslü mektuplar hazırlarlardı:)






inci alanay 3



inci alanay 4



inci alanay 5



inci alanay 6



inci alanay 7



inci alanay 8



inci alanay 9






kardeşlerimle de sık sık mektuplaşırdık,son bir kaç yıl öncesine kadar.özellikle erkek kardeşimin daima kurşun kalemle yazdığı ve her biri şiirleriyle bezeli deneme tadındaki mektuplarını okumaya doyamazdım.ne zaman ki evlendi mektuplar kesildi :) şimdi ona da bahsettim.senden mektup almak istiyorum dedim."tamam" dedi:) 


biliyorum zaman ister,özen ister hele internet ve sanal iletişim varken ne gerek diyebilirsiniz.doğrudur.ama mektup kokusunu bilen,heyecanını yaşayan dünyasını bilen dostların haberdar olduktan sonra " ne gerek " var demeyeceklerini düşünüyorum.:) ukalayım biliyorum :) eğer mektup arkadaşım olmak isterseniz mail adresim dolunaybatukan@gmail.com,


eğer sevgili gülayla mektup arkadaşı olmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.


tüm mektuplarımı saklıyorum sadece kuzenimin bana yazdıkları yok.bir kaç yıl önce istedi bende emanetlerini verdim.çünkü o mektupların her biri bir deneme mahiyetindeydi ve mektubunun birinde günün birinde bunları senden isteyeceğim lütfen sakla demişti.( kitap yazıyor) .diğer tüm mektuplar ve günlüklerim şimdilik ablamda duruyor.günü geldiğinde kızıma verilecekler.günlüklerimin çoğunu kızıma hitaben yazdım.bir gün ona lazım olacak yada beni özleyecek çok ve açıp okuyacak ,özlem giderecek.yukarıdaki fotoğraflarda son tuttuğum günlükten hep.itiraf ediyorum bilgisayar beni tembelleştirdi bu konuda.eskisi gibi uzun uzun yazmıyorum ama en azından önemli günlerle ilgili notlar düşüyor ve anı parçalarını yapıştırıyorum.tıpkı alttakiler gibi.bir nevi çöpçülüğüm orada da devam ediyor.malum biz hobicilerin huyu bu:)) hatta blogcu dostlardan gelen notlarım bile defterimde :)küçük bir gezinti:


 açık öğretim sınavlarında boş oturmaktan sıkıldığım anlarda çaktırmadan yapılan anlık eskizler :)


inci alanay 10







inci alanay 11



inci alanay 12



inci alanay 13



inci alanay 14





inci alanay 15

















Ilgilenebileceginiz ilginc makale : motifli iğne oyalı küçük havlu

No comments:

Post a Comment