Wednesday, May 7, 2014

Evadan Kuşlu Mandal Magneti



evadan kuslu mandal magneti 1






Küçük kızımın anaokulunda 2. dönem aile katılımı başladı. 


Çocuklarla birlikte faaliyet yapılacak. 



evadan kuslu mandal magneti 2






İlk ben katıldım. 



evadan kuslu mandal magneti 3






Ve böyle bir magnet yaptım. İnternette görmüş ve çokta beğenmiştim. 



evadan kuslu mandal magneti 4






3-4 yaş arası çocuklarla yapılacak bir faaliyet olduğu için evde ön hazırlığı yaptım. 



evadan kuslu mandal magneti 5






Kesim işleri, minik parçaların yapıştırılması, boyama işlemlerini yaptım.



evadan kuslu mandal magneti 6






Sonrada böylesi gruplara ayırdım.



evadan kuslu mandal magneti 7






6 farklı renk kullandım. 


Çocuklar istediği rengi seçsin istedim. 



evadan kuslu mandal magneti 8






Ve her çocuğa hazır olması için minik poşetlere koydum. Gerisini okulda tamamladık. Yapıştırma işlerini okulda yaptık. 



evadan kuslu mandal magneti 9






İkinci gün, başka bir veli strafor toptan kurbağa yaptırmış. 






Çokta şirin olmuş.



evadan kuslu mandal magneti 10






Örnek olması için bloğuma eklemek istedim. :)






Herkese iyi geceler diler ve ben giderim.






Sevgiyle






No comments:

Post a Comment