Wednesday, November 6, 2013

Rival de Loop 3in1 Makyaj Temizleme Mendili




rival de loop 3in1 makyaj temizleme mendili 1


Rival de Loop 3 in 1 makyaj temizleme mendilleri alkolsüz. Yüz ve göz makyajıni çıkartmak için. Uzun bir zaman önce Üsküdar Rossmann mağazasına yolum düştüğünde uygun fiyatı nedeni ile bir kaç paket almıştım. Açıkçası her gün makyaj temizleme mendili kullanmıyorum. Eve çok geç geldiğim günler, çok yorgun olduğum veya üşendiğim zamanlarda büyük kurtarıcı, bu yüzden elimin altında da stokta da 1 tane bulunduruyorum. Bir de seyahatlerde, tatillerde kullanıyorum.  


rival de loop 3in1 makyaj temizleme mendili 2


RDL bu mendil için kuru ciltler için dese de yağlıya dönük karma cildimde bir sorun yaşamadan kullanıyorum. Temizlemesinde bir sıkıntı yok. Göz makyajını temizlemek için biraz sert. Aslında mendili biraz kuru yani diğer makyaj temizleme mendilleri kadar ıslaklığı yok. Bazen göz makyajı temizleme ürünlerimden 1-2 damla yardım alıyorum bu mendille birlikte. 


Alalı uzun bir zaman olduğu için fiyatını net hatırlamıyorum. 


Siz Rossmann / Rival de Loop ürünlerini kullanıyor musunuz? En çok beğendiğiniz ürünü / ürünleri nedir?


**********


Devam eden 1 Çanta Dolusu Hediye çekilişine katılmadıysanız buradan 


*****************************


Sosyal Medya Hesaplarım


Bloglovin, Twitter, Facebook, Facebook



No comments:

Post a Comment