Tuesday, March 25, 2014

tı ıle sal modellerı

Merhabalar degerli site okurlarimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün tı ıle sal modellerı makalesini paylasmaya karar verdik.


Kış mevsiminde yapılacak en işe yarar şey nedir deseler. Herkes örgü örmek der sanırım. Ben de bu aralar örgüye merak sardım. Hem bir şeyler yapmak ve üretmek adına, hem de Allah boş duranı sevmez bunu bildiğim için tam da zamanıyken örgü örelim dedim. Örgü sanattır, el emeği göz nurudur. İnsan sevdiklerine kış mevsiminde ne hediye versem diye düşündüğünde ilk akla gelen örgü öreyim olur. İnsanar kışın ısınmak ister. 


Ben de en yeni örgü kazak modellerini sizlerle paylaşmak istedim. Resimlere bakarak örneğini alabilirsiniz. Bu modelleri her yerde bulamazsınız. Ben bir çok site gezdim, hep aynı tarzda örgüler vardı. Eğer farklı örgü modelleri arıyorsanız buyurun bir göz atın derim :)











ti ile sal modelleri 1

Bu desen çok şık ve sade bir desen. Sadelik ve şıklığı bir arada sevenler için :)











ti ile sal modelleri 2

Bu örnek te farklı tarzlar arayanlar için ideal.











ti ile sal modelleri 3

Bunun da hem deseni güzel hem de değişik bir model. Tesettürlüler için de değişik bir model olabilir.











ti ile sal modelleri 4

Hehehe bu da şekermiş. Örnek ağır bir örnek. Modası geçmeyen bir örnek.
















ti ile sal modelleri 5

Buna diyecek söz bulamıyorum. Örgüden anlarım diyorsanız ve farklı tarzlardan hoşlanıyorsanız deneyin bence. 














ti ile sal modelleri 6

Bu da süveter tarzı.












ti ile sal modelleri 7

Bu desen de ağır bir desen. Anneye ablaya felan hediye olabilir.












ti ile sal modelleri 8

Ama bu paylaştıklarımın hepsi birbirinden güzel zaten :)












ti ile sal modelleri 9

Bu klasik tarzda giyinmeniz gereken yerlerde tercih edebileceğiniz bir desen.














ti ile sal modelleri 10

Bu da beyaz başlıklı kız :)











ti ile sal modelleri 11

Bu örnekten itibaren sizleri çok daha değişik desenlerle baş başa bırakıyorum :)


ti ile sal modelleri 12



ti ile sal modelleri 13












ti ile sal modelleri 14

Ama bu çok güzell. Yakınlaştırıp örnek alınabilir. Zaten örgüden anlayanlar örneği çıkarabilirler.


ti ile sal modelleri 15



ti ile sal modelleri 16



ti ile sal modelleri 17



ti ile sal modelleri 18



ti ile sal modelleri 19



ti ile sal modelleri 20



ti ile sal modelleri 21



ti ile sal modelleri 22



ti ile sal modelleri 23



ti ile sal modelleri 24



ti ile sal modelleri 25












ti ile sal modelleri 26

Rengarenk giyinmeyi sevenlere :)












ti ile sal modelleri 27

Bu çok tatlı.

Daha önce hiç bir yerde bulamayacağınız desenleri size örnek olarak göstermeye çalıştım. Umarım beğenmişsinizdir. Bence siz de kendinize ve sevdiklerinize bu kış bir şeyler örmelisiniz. Örgü örneklerimi sizlerle paylaşmaya devam edeceğim inşallah.

EN YENİ ÖRGÜ KAZAK MODELLERİ YAZIM İÇİN TIKLAYIN.

ÖRGÜYLE EVİNİZİ GÜZELLEŞTİRMEK İÇİN TIKLAYIN

FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN

TWİTTER HESABIM İÇİN TIKLAYIN

İNSTAGRAM HESABIM İÇİN TIKLAYIN




Ziyaret etmenizi onerdigimiz enterasan siteler : sal ti isi

No comments:

Post a Comment