Monday, April 7, 2014

boncuklu patik modeli

Merhabalar sevgili web sitesi ziyaretcilerimiz. Bugunku yazimiz boncuklu patik modeli.

Merhabalar sevgili dostlar nasılsınız herkese hayırlı pazarlar diliyorum, ee kış geldi iyiden iyiyie havalarda soğumaya başladı, patik mevsimi açıldı bizler içinde :)

 Bloğumda zaten açıklamayı düşündüğüm bu şık ve kolay patik modelinide,hazır isteyen canlar varken  sizler için hafta sonu örüp resimledim ...

Sevgili Candie birazda sen vesile oldun ilk sıraya bu patiği almamda :) inş görürsün sana ulaşmaya çalıştım canım ama ulaşamadım , eminim sen bana ulaşacaksın :)

 Amacımız paylaşmaksa canlar herkesler görsün faydalansın,bir lif veya bir patik için ortalığı ayağa  kaldıran o kadar insan gördümki çevremde, benim modelimdi, benim modelimdi  diye ,yahuu gogle amcada aratıp her an önümüze çıkacak bir modelin kavgasını ediyorlar  :) uzaktan gülümsememe neden oldukları içinde  onlara bir teşekkür borcum var :))tabiri caizse neredeyse şişi tığı bile icat ettiklerini savunacaklar :)

ALLAH izin verdiği sürece inş daha çok faydalı olmaya bu arada sizlerin hayır dualarınızda almaya çalışıcam inşşş :)gerek face sayfamda gerekse bloğuma gösterdiğiniz yoğun ilgi ve alakadan dolayı hepinize çok teşekkür ederim sağolun eksik olmayın canlar, bloğumda bu tür açıklamaları yaparkende ne gocunur nede rahatsız oluyorum, ALLAH herkesin rızkını ayrı ayrı vermiş ben sipariş aldığım çoğu modeli bile burda gönül rahatlığıyla açıklıyorum oda ayrı bir konu,neyse canlar beni rahatsız eden bu konulara değindikten sonra lafı çok uzattım  hadi ...

                                         -BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM-

             


boncuklu patik modeli 1



boncuklu patik modeli 2




 Dilediğiniz  renkte bir iple  3 veya 3,5 numaralı şişinize 50 ilmek atın canlar ,2 düz 2 ters bildiğimiz lastik örgüsü olucak örgümüz,gece çektiğim için bu iki parçayı asıl rengi, haliyle çıkmamış :)


boncuklu patik modeli 3








 işte  gündüz çekimin faydaları renk budur :) bu şekilde ikili lastik örgüsü örüyoruz...


boncuklu patik modeli 4


                                                   Takiiiii bir karış olana kadar :)

          


boncuklu patik modeli 5






 beyaz iplik kullandım burada üst  bölümü için ,ipliğime boncukları dizdim böyle, iğneyle geçirdim






yalnız  benim boncuklar yetmedi malesef inş aynısından getiricek yüncümün yalancısıyım :))






boncuklu patik modeli 6




                               siz boncuk falan aldığınızda böyle 3 dal alın emi canlarım ben iki dal almıştım yetmedi :(


boncuklu patik modeli 7






örgümüzün arka kısmındayız 50 ilmek olan renkli olan parçanın üzerinden beyaz ipliğimle 30 ilmek elde edicem yani ara ara ikili kesmelerle tam 30 ilmek çıkarıcaz dikkat edin bakın resimde ikili ilmekleri alıp bir seferde örüyorum,



boncuklu patik modeli 8






işte böyle 30 ilmek yaptık



boncuklu patik modeli 9






şimdi canlarım  örgünün düz, ön tarafındayız,sıra başında iki ilmeği bir örüyorum kesiyorum,






boncuklu patik modeli 10


                                       tam 4 ilmek olunca boncukları getirerek  örüceğiz hanımlar


boncuklu patik modeli 11


                          bu şekilde boncuğu araya getirip yine aynı şekilde örüyoruz, aralarda hiç boş ilmek alıp örmüyoruz canlar, örgümüz zaten haroşa olucak unutmayın ! hem arka sırada hem ön sırada aynı örülücek,

ben haroşayı genelde ilmekleri düz örerek yapıyorum ama bu patikte hem  önde hem arkada ters örerek yaptım onuda yazayım...


boncuklu patik modeli 12


                                 işte böyle,


boncuklu patik modeli 13


                                         çok kolay değilmi canlar,


boncuklu patik modeli 14


evett hanımlar geldik sıramızın sonuna,yine son 2 ilmeği bir seferde alarak kesiyorum, yani  hem sıra başında hem sıra sonunda 2 ilmeği bir keserek azaltmış olucağız...


boncuklu patik modeli 15



boncuklu patik modeli 16


                                      örgünün arka kısmı ,


boncuklu patik modeli 17


             yine  ön tarafa döndük yazdığım gibi ilk 2 ilmek bir alınıp örülücek,


boncuklu patik modeli 18






yine 4 ilmek olunca boncuklar gelicek,






boncuklu patik modeli 19






işte böyle,



boncuklu patik modeli 20




sıra sonunda yine son iki ilmeği bir örüp kesiyoruz...


boncuklu patik modeli 21


                                               işte canlar bu kadar kolay ilerliyor patiğimiz,bu şekilde üçgen bir görünüm alıyor örgü,haliylede boncuklar ikişer ikişer azalıyor...


boncuklu patik modeli 22






şimdi canlar 1 boncuk kalana kadar aynı şekilde örüyoruz, şişimizde  8 ilmek kalıcak,artık her iki yan tarafta ikili kesmeler  bitti ,sabit 8 ilmek kalıcak ve öyle ilerlicez...



boncuklu patik modeli 23      






şimdi bilek kısmındada ben bu şekilde boncukları ayarladım, sizler  aslında dilediğiniz şekildede boncukları dizebilir örgüye istediğiniz tasarımı kendiniz verebilrsiniz, ben yaptığım şekliyle açıkladım :)) herkes zevkine göre hareket edebilir canlar...






3 ilmek alıp 1 boncuk dizdim, arada 1 ilmek ördüm, tekrar 1 boncuk dizdim ve son 3 ilmeğide örüp arka kısma geçtim






boncuklu patik modeli 24







boncuklu patik modeli 25






4 ilmek olunca yine 1 boncuk alarak ördüm ve bu şekilde bilek kısmı ilerledi...



boncuklu patik modeli 26







boncuklu patik modeli 27






canlar bilek kısmını kendi bileğinize göre aşağı yukarı ölçerek hesap edip  örebilirsiniz, ayak bileğimizi sarması gerekiyor,






düğme yeri arkada kalıcak , bitiminde 2 veya 3 sıra düz olarak örünki buraya düğme dikilicek emi canlar :))



boncuklu patik modeli 28










evettt şimdi diğer baştanda  ilmek alıyoruz şişimize, yine 30 ilmek alıyoruz şişe hanımlar...






boncuklu patik modeli 29


            aynı şekilde yine beyaz ipliğimle yukarda detaylı resimlerle anlattığım gibi bu bölümüde örüyoruz hanımlar...


boncuklu patik modeli 30










bu kısımda bilek kısmını bitirirken ilik açmayı unutmuyoruz canlar...



boncuklu patik modeli 31










işte bitti ne kadar kolay değilmi :))







boncuklu patik modeli 32










evet patiğimizi bu şekilde ikiye katlıyoruz çantayı andırıyor zaten:)) eşim bunu ördüğümü  görünce kıza çantamı örüyorsun demişti :))






boncuklu patik modeli 33






canlar her iki yanı parmaklarımla gösterdiğim bu iki yan tarafı güzelce dikiyoruz ,beyaz olan kısmı yanlarından tığlayarak süsleyebilr veya öyle sadede bırakabilrsiniz tercihinize kalmış



boncuklu patik modeli 34



boncuklu patik modeli 35










ben patiğin ön kısmına böyle bir çiçek ördüm ortasına boncuklarla süs vererek, dediğim gibi tercih sizin :))







boncuklu patik modeli 36










işte malesef boncuklarım yetmedi demiştim yaa :( inş bulursam diğer eşide biticek,aa unutmadan  durun ayağımızada giyip birde öyle poz verelim değilmi ama :))






boncuklu patik modeli 37



boncuklu patik modeli 38



boncuklu patik modeli 39






eee nasıl olmuş :)) hadi bakalım canlar herkese kolay gelsin takıldığınız yada sormak istediğiniz bir şey olursa ben buralardayım  sizleri seviyorum :))







Bu konu hakkinda daha detayli yazi inceleyebileceginiz kaliteli bir internet kaynagi : boncuklu patiklerim

No comments:

Post a Comment