Monday, April 7, 2014

ŞEKER HAMURUNDAN GÜL MANOLYA ŞAKAYIK GARDENYA PAPATYA


Şeker hamurundan çiçek eğitimi

Şeker hamurundan buket Gül yapımı

Şeker hamurundan Manolya

Şeker hamurundan Şakayık

Şeker hamurundan Gardenya


seker hamurundan gul manolya sakayik gardenya papatya 1


HAYIRLI GÜNLER:))))

Nasılsınız?????? Geldim bu güzelliklerle geldim...

Mutluyum hemde çok mutlu bu güzel çiçekleri öğrenmekten:)))

Petunyalarım bloğunun sahibi Filiz Bircan TIKTIK:))) canım ablamı ilk bloğu açtığımda tanıdım . Bloğuna girince donup kalmıştım her şey sahici gibi görünüyor bu nasıl olur derdim. Bana bunlar uzak gibi gelirdi ama hayaller gerçekleşirmiş:)))


seker hamurundan gul manolya sakayik gardenya papatya 2


Benim bir tık daha kendimi geliştirmem lazımdı bu eğitimle oldu ve olacak inş. Eğitim boyunca her aşamada büyük dikkatle dinledim. Baştan kafam karıştı yaptıkça çiçekleri bir araya getirdikçe bol bol sevinç ve şükür göz yaşları içinde geçti derslerimiz mutluyum. İnş. Öğrendiklerimi başkalarına da faydalı olacak hale getirebilirim.Bendeki mutluluğu ve heyecanı sizlerde de görmek istiyorum.ÇOOOK MUTLUYUM ÇOK İSTEYENLERE NASİP OLSUN DİYORUM.

 Siparişlerime de koyabilirim TIKTIK:))). Daha süslü pastalar yapabilirim.






seker hamurundan gul manolya sakayik gardenya papatya 3


Veya ilerledikçe bunları öğretebilirim. Kimbilir önümüzdeki günler bize neler getirir. bir ay öncesi deseler  sen gülü daha güzel yapacaksın, şakayık çiçeğini, manolyayı,gardenyayı, papatya kolay ama bukette bir şeyle çalışacaksın deseler güler geçerdim.MAŞALLAH:)))


seker hamurundan gul manolya sakayik gardenya papatya 4


Rabbim nasip etsin bizde isteyelim. Olcak inş. her şey güzel olacak:)))

Herkesin yolu açık olsun benimde inş.

BİR KASE LEZZETTEN SEVGİLER SAYGILAR:)))


No comments:

Post a Comment