Friday, April 18, 2014

Haftayı bitirirken



haftayi bitirirken 1
Geldik haftanın sonuna.Kardeşim hastahaneden çıkıp eve geçti. Allah anneme sabır ve güç versin diyorum. Kadıncağız direk kelime tasarrufuna geçti. Telefonda ağzından bir kaç kelam alana kadar, kırk takla atıyorum. Havalar çok acayip. Dün Bilge'yle okuldan gelene kadar kan ter içinde kaldık. Üstelik üzerimizde montlarımız vardı. Ortalık seçim afişleriyle dolu. Özellikle muhtar adaylarının artistik pozlarının afişlerini koca direklerin arasına nasıl asabildiklerini hayretle izliyorum.Gündemde Yasaklar, saçma sapanlıklar devam ediyor.Yolda anketörler durduruyor sürekli. Her gün satırlar dolusu işe, elemanları göndermeme rağmen ortalıkta para olmayışı acayip bir ironi. Dışarıdan geveze kuşların sesi geliyor. Lalelerden biri açmak üzere. Balıklardan birini sabah ölü buldum. Geldiğinden beri bir garipti zaten. Akvaryumdan dışarı zıplamaya çalışıyordu. Umarım diğerleri ölmez. Bilge görmeden yerine yenisini almalıyım. Dün akşam Mehmet Anıl' ın Forbes Cinayetleri' ni bitirdim. İlginç bir kitaptı. Aylık okuma grubumuzla kararlaştırdığımız Albert Camus' un Yabancı' sına başladım. İlk yirmi sayfa okudum, hiç sarmadı:( Allahtan ince bir kitap...

Bilge' yle  bir kaç gün önce okumaya başladığımız "Jane Eyre " in sonuna doğru uyuya kaldı. Ben dayanamayıp kitabı bitirdim. Sabahta okula giderken sonunu anlattım. "İyi bari güzel bitmiş" dedi:))

Hafta içi tiyatro biletleri aldım. İki oyunda Ankara Sanat Tiyatrosu' nda. İlki "Halktan Biri" Mehmet Atay ve Mahir İpek oynuyor. Bu oyuna yalnız gidiyorum. Cumartesi günüde Bilge' yle "Aslanın Buyruğu Tilkinin Kuyruğu oyununa gidiyoruz. Yaşasın tiyatro diyor, güzel bir hafta sonu diliyorum.

No comments:

Post a Comment