Monday, April 7, 2014

Kayıp


Evde bir tencere kayıp.

Bakılabilecek her yere baktım.

Buzdolabı , bulaşık makinası , mutfak dolapları...

Ve hatta mutfakta balkon , salonda konsolun içi !

Geçen yıllardı her zaman aynı yerinde duran banyo paspaslarımı bulamamıştım.

Aradım taradım yine böyle günlerce

Paspas yani adı üstünde ne kadar absürt bir yere gitmiş olabilir değil mi ?

Yok bulamadım.

Şimdi yazarken aklıma geldi Tupper dan aldığım rondom vardı mavi kocaman bişi

Onu da bulamıyorum ben uzun zamandır!

Geçtiğimiz Pazar Can ile sabah erkenden evi terk ettik , gezdik dolaştık falan akşamüstü döndük eve.

Bir şey atmak için çöpün kapağını kaldırdım , içinde sabah çıkarttığım çoraplar!

Onlar bana bakıyor ben onlara böle melül melül

Sakince salona yöneldim.

-Aşkım çoraplarım neden çöpte acaba bir fikrin var mı ?

- Yooo, ben atmadım!

- Aşkım ayağımdan çıkarttığım çorapları çöpe atmam için önümde en az 30-35 yıl var. O da iyi ihtimalle Alzheimer olursam ...

- Ya tamam , çok eskimişti attım ben onu gider alırız yenilerini nerden istersen!

Böylesi korkuyorum blog , eminin  tencereyi de o attı ama korkusundan itiraf etmiyor :))


kayip 1


Eskimekten korkar oldum yeminle ...

Bi gün bi uyanacağım , altımda yatak sokaktayım!

"E aşkım ama sen de çok eskimiştin gider yenisini alırız"  diyecek ...


No comments:

Post a Comment